Customer service medewerker
Jouw taken omvatten onder andere
- Actieve en nauwgezette opvolging van transportorders.
- Proactieve communicatie naar klanten bij problemen, vertragingen en meer.
- Creatief en doelgericht meedenken met klanten om uitdagingen op te lossen.
- Beheren van extra kosten en streven naar kostenbesparingen waar mogelijk.
- Effectief samenwerken binnen ons team om topresultaten te behalen.
- Opsen van slimme planningen om efficiëntie te garanderen.
- Werken in een afwisselend schema tussen . uur en . uur.
Bedrijfsprofiel
ECS, opgericht in en gevestigd in Zeebrugge, is een vooraanstaande leverancier van geïntegreerde supply chain-logistiek en intermodale transportoplossingen. Als familiebedrijf zijn we actief in meer dan Europese landen. Onze specialisatie ligt in transport en logistiek tussen het Verenigd Koninkrijk & Ierland en het Europese vasnd. Jouw profiel Ben jij iemand die zichzelf herkent in de volgende eigenschappen?- Je hebt minimaal een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.
- Je hebt relevante ervaring in klantenservice of in de logistieke sector.
- Je bent vloeiend in zowel geschreven als gesproken Engels en Italiaans; kennis van het Nederlands is niet nodig.
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en bent een competente onderhandelaar.
- Je bent assertief en neemt initiatief.
- Je gedijt in een teamomgeving en draagt bij aan een positieve sfeer.
- Fulltime contract met stabiliteit en zekerheid. - Interne training on the job om jouw vaardigheden te verbeteren. - Krijg verantwoordelijkheden en betrokkenheid bij uitdagende projecten. - Persoonlijke groei in een internationale, familiaire en dynamische omgeving. - Marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatieDe aanpassing van informatiesystemen voorsen Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden De activiteiten van een team coördineren Aanbod - Fulltime contract met stabiliteit en zekerheid.
- Interne training on the job om jouw vaardigheden te verbeteren.
- Krijg verantwoordelijkheden en betrokkenheid bij uitdagende projecten.
- Persoonlijke groei in een internationale, familiaire en dynamische omgeving.
- Marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
2024-04-13 - 2024-05-23
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: ZEEBRUGGE
Postal Code: 8380
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54