Customer service medewerker

Functie Stap in de wereld van customer service en ontdek een uitdagende rol bij ECS! Als Customer Service Medewerker voor de Italiaanse markt ben jij dé schakel tussen onze klanten en transportprocessen. Wil jij een belangrijke rol spelen in het vlotte verloop van onze activiteiten? Lees dan zeker verder!

Jouw taken omvatten onder andere

- Actieve en nauwgezette opvolging van transportorders.

- Proactieve communicatie naar klanten bij problemen, vertragingen en meer.

- Creatief en doelgericht meedenken met klanten om uitdagingen op te lossen.

- Beheren van extra kosten en streven naar kostenbesparingen waar mogelijk.

- Effectief samenwerken binnen ons team om topresultaten te behalen.

- Opsen van slimme planningen om efficiëntie te garanderen.

- Werken in een afwisselend schema tussen . uur en . uur.

Bedrijfsprofiel

ECS, opgericht in en gevestigd in Zeebrugge, is een vooraanstaande leverancier van geïntegreerde supply chain-logistiek en intermodale transportoplossingen. Als familiebedrijf zijn we actief in meer dan Europese landen. Onze specialisatie ligt in transport en logistiek tussen het Verenigd Koninkrijk & Ierland en het Europese vasnd.

Jouw profiel Ben jij iemand die zichzelf herkent in de volgende eigenschappen?

- Je hebt minimaal een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.

- Je hebt relevante ervaring in klantenservice of in de logistieke sector.

- Je bent vloeiend in zowel geschreven als gesproken Engels en Italiaans; kennis van het Nederlands is niet nodig.

- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en bent een competente onderhandelaar.

- Je bent assertief en neemt initiatief.

- Je gedijt in een teamomgeving en draagt bij aan een positieve sfeer.

- Fulltime contract met stabiliteit en zekerheid. - Interne training on the job om jouw vaardigheden te verbeteren. - Krijg verantwoordelijkheden en betrokkenheid bij uitdagende projecten. - Persoonlijke groei in een internationale, familiaire en dynamische omgeving. - Marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorsen Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden De activiteiten van een team coördineren Aanbod - Fulltime contract met stabiliteit en zekerheid.

- Interne training on the job om jouw vaardigheden te verbeteren.

- Krijg verantwoordelijkheden en betrokkenheid bij uitdagende projecten.

- Persoonlijke groei in een internationale, familiaire en dynamische omgeving.

- Marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

 


Customer service medewerker
2024-04-13 - 2024-05-23

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ZEEBRUGGE

Land: België
Postal Code: 8380
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share